Skip to content
چیپس کشک پاکتی نمکی

دسته: کشک بسته بندی

کشک, کشک بسته بندی, محصولات

شرکت کشک بسته بندی ملوند

شرکت کشک بسته بندی ملوند به عنوان یک مجموعه موفق ایرانی در زمینه کشک بسته بندی توانسته است به صورت مستمر در چند سال اخیر در این زمینه موفقیت های زیادی را از آن خود بکند و محصولاتی با کیفیت و ناب در نوع بخود به بازار عرضه نماید.

از خصوصیات بارز این نمونه بسته بندی, می توان به وزن های 80گرمی و کوچک آن اشاره نمود که با قیمت ارزان به فروش می رسند.که خود این مسئله باعث شده که فروش بالایی را تجربه کنیم.

کیفیت و بسته بندی شیک بوسیله دستگاههای به روز در, این نمونه محصولات حرف اول در بحث تجارت صادراتی را میزند.که درفروش کشک بسته بندی این سایت این امکان فراهم شده است.که بتوان انوع نمونه های بسته بندی شده را به راحتی انتخاب کنید.

صادرات کشک  از بهترین عرصه های اقتصادی در بحث مواد غذایی است .که این مسئله برمیگردد به میزان تولید و ظرفیت کارخانه درمورد این موضوع, خوشبختانه در کشور ما این قابلیت ایجاد شده  که با کشورهای مختلفی بتوانیم ارتباط گرفته و در این زمینه فروش خود را صادراتی کنیم.

انواع بسته بندی

دارای تنوع طرح و اندازه می باشد که از جمله هاب آن می توان به کشک لیوانی, کشک وکیوم شده ساده اشاره نمود. که در نوع خود کم نظیر هستند. در این نمونه محصولات کشک ها در طعم ساده و با وزن های 100 و 80گرم بسته بندی می شوند.

کشک مایع از سری محصولات این سایت هستند که خود به چندین قسمت تقسیم می شوند.
کشک مایع پاکتی و کشک مایع شیشه ای که برای مصرف مشتریان دارای تنوع اندازه می باشند، در این سایت با قیمت درب کارخانه به فروش می رسند.
این سری محصولات در بحث صادرات بسیارخب درخشیده اند و در نمونه شیشه ای با فروش بالا همراه بوده اند.

کشک بسته بندی

× پشتیبانی